GEPARD FINANCE 
Praha 4 Dolnokrčská

Dolnokrčská 1966/54
140 00 Praha 4

Mobil
+420 606 262 222

 

fbg+

Reklamační řád

GEPARD FINANCE a.s.
Sokolovská 192/79, 180 00 Praha 8
IČ: 259 73 843, DIČ: CZ 259 73 843
 
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 7947 (dále jen "GEPARD")

 

Reklamační řád

společnosti GEPARD FINANCE a.s., Sokolovská 192/79, 180 00 Praha 8 – Karlín, IČ: 259 73 843, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 7947 (dále jen „GEPARD“)

1.  Základní ustanovení
1.1   Smluvním partnerem GEPARD (dále jen „franšízou GEPARD“) je samostatná fyzická či právnická osoba jednající vlastním jménem, na vlastní odpovědnost a na vlastní účet a má se společností GEPARD uzavřenou Smlouvu o franšíze.
1.2   GEPARD a franšíza GEPARD zajišťuje ochranu poskytnutých osobních údajů klientů v souladu s právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
1.3   Tento reklamační řád (dále jen „řád“) stanoví pravidla pro vyřizování stížností a reklamací klientů GEPARD.
1.4   Tento řád je závazný pro všechny franšízy GEPARD na území České republiky a může být měněn pouze společností GEPARD.

2.  Názvosloví
2.1   Klientem se pro účely řádu rozumí osoba, která na základě zprostředkovatelské činnosti GEPARD uzavřela s finanční institucí smlouvu, jejímž předmětem je finanční služba (hypotéka, refinancování hypotéky, americká hypotéka, stavební spoření, pojištění, spotřebitelské úvěry).
2.2   Reklamací se pro účely řádu rozumí podání klienta směřující vůči formě a obsahu klientovi poskytnutých služeb/informací a obsahující požadavek na vyjádření GEPARD, případně nápravu vzniklého stavu.
2.3   Stížností se pro účely řádu rozumí podání klienta směřující vůči nepatřičnému jednání a vystupování zaměstnanců či makléřů GEPARD.

3.  Podání reklamací a stížností
3.1   Způsob podání reklamací a stížností
3.1.1  Reklamace a stížnosti lze podat několika způsoby, a to:
   - písemnou formou na adresu sídla GEPARD FINANCE a.s. Rubín Office Center, Sokolovská 192/79, 180 00 Praha 8 – Karlín,
   - elektronickou poštou (e-mail) na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ,
   - písemně nebo osobně na provozovně franšízy GEPARD, která reklamovanou službu/informaci poskytla.
3.2   Základní náležitosti podání reklamací a stížností
3.2.1  Reklamace nebo stížnost musí obsahovat následující údaje:
- jméno a příjmení klienta,
- kontaktní adresu, telefonní číslo a e-mail klienta,
- číslo smlouvy, ke které se reklamace vztahuje,
- název produktu/služby, ke kterému se reklamace/stížnost vztahuje,
- jméno a příjmení makléře GEPARD, který reklamovanou službu poskytl,
- čeho se reklamace/stížnost týká (identifikace a popis problému, nedostatku apod.).
3.2.2   K reklamaci/stížnosti je klient povinen doložit všechny jím dostupné podklady prokazující jeho tvrzení. Nebyly-li potřebné dokumenty předloženy nebo nebyly-li údaje podle bodu 3.2.1. řádu obsahem reklamace/stížnosti, vyzve společnost klienta k jejich doplnění.

4.  Lhůty pro vyřízení reklamace a stížnosti
4.1  Reklamace/stížnost bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení GEPARD, nebo ode dne, kdy byly GEPARD doručeny všechny doplňující podklady potřebné k vyřízení reklamace/stížnosti.

5.  Informování klienta o výsledku řešení reklamace a stížnosti
5.1  Klient je ve lhůtě dle bodu 4.1 řádu informován o výsledku řešení reklamace/stížnosti, a to elektronicky na jím uvedený e-mail nebo písemně formou doporučeného dopisu na klientem uvedenou kontaktní adresu. V případě, že dopis bude zaslán na klientem uvedenou kontaktní adresu a klient tento doporučený dopis s výsledkem řešení reklamace/stížnosti nepřevezme, považuje se za doručený v den, kdy je doručen zpět na GEPARD.
5.2  Reklamaci/stížnost může GEPARD uznat jako oprávněnou nebo odmítnout jako neoprávněnou.

6.  Ostatní ustanovení
6.1  V případě, že klient, který je spotřebitelem, není spokojen s vyřízením reklamace/stížnosti dle tohoto řádu, má právo na mimosoudní řešení sporu ze smlouvy s franšízou GEPARD v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a to prostřednictvím finančního arbitra (www.finarbitr.cz) v souladu se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů, popř. České obchodní inspekce (www.coi.cz).
6.2  Reklamaci a stížnost není možné řešit pokud:
- případ popsaný v reklamaci/stížnosti se netýká chování GEPARD, jí nabízených produktů ani zaměstnanců či makléřů GEPARD,
- ve věci rozhodl soud či jiný orgán veřejné moci nebo řízení ve věci samé bylo před takovým orgánem zahájeno.
6.3  Reklamační řád je uveřejněn na internetových stránkách www.gpf.cz a je k dispozici na každé provozovně franšízy GEPARD.
6.4  Tento reklamační řád byl schválen vedením GEPARD s účinností od 1. 9. 2016.

  

 
 
 

Hypotéky v praxi


Hypotéka na nákup rodinného domu bez pop…

Po dlouhé době jsme řešili jednodušší případ ve které šlo především o dosažení nejnižších možných nákladů na hypotéku. Jak se hypotéka pana Michala rodila? Pan Michal hledal vhodnou nemovitost pro svou rodinu velmi dlouho....

Hypotéka na výstavbu rodinného domu s re…

Tento hypoteční případ nebyl vůbec složitý svým púvodním zadáním, ale změnami, které nastaly v průběhu klientova rozhodování. Jak se hypotéka pana Ondřeje rodila? Pan Ondřej měl na počátku jasnou představu o svém záměru. Spojit stávající...

Co je to LTV a jak ovlivňuje hypotéky?

Jak přesně funguje LTV,  k čemu je u hypotéky dobré,  ovlivňuje nějak úrokovou sazbu,  z čeho a jak se vůbec počítá? Stručný popis LTV naleznete i v našem hypotečním slovníku. Dnes...

100% hypotéka bez dokládání příjmů

Jak koupit nový byt pomocí hypotéky,  nepotřebovat k tomu žádné vlastní peníze  a navíc ještě ani nedokládat bance příjmy?  Nemožné? To ne, ale moc možností není. Jak se hypotéka paní Dity...

100% Hypotéka na byt - ateliér

Po dlouhé době, jsme dostali celkem jednoduché zadání. Mělo vlastně jen jeden jediný háček. Skloubit 100% hypotéku, nákup ateliéru a účast cizince na úvěrové smlouvě. Jak se hypotéka pana Michala rodila? Pan...

Komerční banka mění u hypoték pásma LTV

Komerční banka se rozhodla upravit rozsah svých pásem LTV u hypoték. Pro ty, kteří nemají mnoho naspořených financí je to dobrá zpráva. Nižší úroková sazba hypotéky i při vyšším LTV Komerční banka se rozhodla dorovnat...

Gepard hypotéka se slevou od Raiffeisenb…

Raiffeisenbank připravila na únorslevu pro klienty Gepard finance.Americkou hypotéku pořídítelevněji o 1% a hypotéku o 0,3%. O 1% levnější Americká hypotéka pro měsíc únor máme pro své klienty, kteří se rozhdnou při zajišťování...

Záměna žadatele při fixaci hypotéky

Hlavním naším úkolem bylo zaměnitjednoho z žadatelů o hypotékubez nutnosti dokládání příjmů. Jak se hypotéka paní Zuzany rodila? Takto přesně vypadá jeden z těch případů, ve kterém výsledná úroková sazba nebyla tím hlavním sledovaným...

Refinancování hypotéky s úsporou 131.000…

Pro klienta jsme zajistili sníženínabídnuté úrokové sazby o 0,70%.Díky tomu ušetří více jak 131.000 Kč. Jak se hypotéka pana Patrika nezrodila? Pro pana Patrika P. jsme zajišťovali hypotéku na výstavbu rodinného domu už...

Lednové hypotéky České spořitelny a Hypo…

Už i lídři na trhu hypoték,Česká spořitelna a Hypoteční banka,upravily své ceny a poplatky tak,aby byly jejich hypotéky zajímavější. Nízké úrokové sazby hypoték České spořitelny Česká spořitelna zveřejnila minimální sazby, které mohou...

Equa bank hypotéky jsou stále výhodné

Equa bank prodloužila všechnymarketingové akce u svých hypoték.Navíc přidává i metodická vylepšení. Výhodné hypotéky od Equa bank Hypotéky v Equa bank se až do 16. 3. 2015 dají pořídit se stejnými marketingovými akcemi ,...

Hypotéky nově nejen v UniCredit Bank

I druhý pracovní den v roce 2015je ve znamení změn UniCredit Bank.Své hypotéky však mění i Sberbank CZ. Změny v poplatcích za Hypotéky UniCredit Bank Ve včerejší novince jsme vás informovali o...

První změny u Hypoték v roce 2015

Banky Wüstenrot a Unicredit bankhned první pracovní den v roce 2015připravily změny ve svých hypotékách. Hypotéky od Unicredit bank zlevňují hned na začátku nového roku pro nás Unicredit bank připravila příjemné překvapení....

Hypotéka na rodinný dům s odhadem zdarma

Maximální servis pro klienta,se slevou 0,2% z úrokové sazbya hypotéka bez poplatků. Jak se hypotéka pana Jana rodila? Pan Jan R. měl přesnou předtsavu o tom, jaké služby chce od naší hypoteční...

Výhodné refinancování hypotéky půl roku …

Domovská banka odmítla s klientem komunikovat o dalších podmínkách hypotéky dopředu.Proto využil výhodné akční nabídky jiné banky. Jak se hypotéka pana Jaroslava rodila? Pan Jaroslav K. již téměř 5 let splácí řádně...


Další novinky